Esteve Molero i Jordi Torrens són "Amigos"

23/01/2017

Una festa major més l'Esteve Molero ens va acompanyar amb un concert de jazz que va servir per a la presentació del seu nou CD "AMIGOS" i de Jordi Torrens fet amb l'aportació de micromecenatge.

El gran nombre d'assitens van poder disfrutar d'un sextet amb Laura Simó com a convidada especial i gaudir també de la projecció de dos videos, un d'homenatge al cantant del grup que aquest estiu se'n va anar a "una altre vida" i d'un muntatge sobre "Amigos".

En Jordi Torrens i l'Esteve Molero es van conèixer fa molts anys en una escola en què en Jordi era professor d'harmonia i l'Esteve alumne. Aleshores ja van conectar bé. Al cap de 20 anys s'han retrorbat, i fruit d'aixó han enregistrat un CD plegats: una selecció de melodies de Jordi Torrens (escrites durant anys i anys mentre recorria el món fent gires musicals) i arranjades per Esteve Molero (que posteriorment es va llicenciar en Composició i Arranjaments de Jazz al Conservatori de Rotterdam).

Enguany és ja el 5é any consecutiu que el Centre Parroquial obre les portes a l'Esteve i a la seva música i que per molts anys es pugui repetir.