Primer acte de l'Aplec de Ribes 2018

22/06/2018

La il·lustradora Pia Vilarrubias ha estat l'autora del primer cartell de l'Aplec de sardanes de Ribes 2018  organitzat per l'entitat, encapçalat pel responsable de la nova secció de sardanes en Carles Serra. El 22 de Juny va ser el dia escolit per fer la presentació del cartell 2018 i del seu programa a una de les sales del Centre Cívic El Local on també es va poder veure una exposició dels treballs de l'autora.
L'acte, qva comptar amb la presència del regidor de cultura, Josep Moya, i d'una bona assitència de públic. També ens van acompanyar a l'acte els mitjans de comunicació: Ràdio Maricel, Ràdio Cubelles i Canal Blau.

El Centre Parroquial agafa el relleu del Tamborí, entitat de sardanes dissolta fa poc pel que fa a l'organització d'aquest event sardanístic. El format ha variat lleugerament respecte a les edicions anteriors. Així doncs, l'Aplec començarà amb un Concert de sardanes sota el títol "Arran de Terra" a les 7 de la tarda, a El Pati de l'entitat, on es combinaran peces de sardanes a càrrec de la Cobla Maricel i tast de productes locals de Queviures Can Manel, Bo-Oh!Bouquet d'Hort, Celler Puig-Batet i Granja Escola Can Pere, presentat per David Puertas. Per acabar a la plaça Marcer a les 10 de la nit amb una ballada de sardanes amb les Cobles Marinada de Badalona i Jovenívola de Sabadell.