Magnífic concert de Nadal amb èxit de públic

17/12/2018

Un any més l'església parroquial de Sant Pere acollia el Concert de Nadal que es va omplir de públic i amb gent a preu dret. Enguany també es va fer esment a La Marató de tv3 amb la col·lecta de donatius per la lluita contra el càncer, tema central d'aquest 2018. Va comptar amb la participació de la coral Levare, un cor mixt format per més de 40 components i la coral infantil Xic Levare que l’any passat en aquest mateix lloc es van presentar al públic. Al piano hi vàrem trobar L’Hector Valls que sempre acompanya als concerts de les corals i en Victor Laguna a la percussió que ja va participar a l’últim Concert d’Estiu. El Nadal anterior vem tenir la presencia de la orquetra de cambra Solraig tal i com sortia anunciat al cartell d’enguany. Per inconvenients d’última hora no va poder formar-ne part. Pero sí va comptar amb la presencia de 8 músics ribetans que acompanyaren les peces amb instruments de corda i vent.

Com a novetat d’aquest any es va incorporar l’Andreu Miret, un jove bariton ribetà que va complementar el repartori cantant dues peces amb la orquestra. I aprofitant l’avinentesa que es feia una vetllada musical, es va anunciar que l'entitat està treballant amb la creació d’una secció lírico-musical que començarà a caminar aquest proper any. Serà encapçalada pel mateix Andreu.

Segur que, igual que les sardanes, el cinema i la coral de recent creació, juntament amb el teatre i l’esplai de sempre farà que la oferta cultural que l’entitat Centre Parroquial ofereix, continuï sent una peça fonamental d’enriquiment al nostre poble.