Arrenca la XIX edició de l'Aplec de Ribes

22/06/2019

El passat 22 de juny es va donar el tret de sortida de la nova edició de l'Aplec de 2019 que se celebra any rere any al nucli de Ribes. L'acte, que es va dur a terme a El Pati de l'entitat, va ser introduït per Francesc Minga qui va presentar tots els actes de la diada del dia 26 de juliol. En Carles Serra, responsable de la secció, va fer una petita salutació per donar pas a la representació de "Camins del Paradís", una posada en escena a càrrec del rapsode Agustí Maimó interpretant a Jacint Verdaguer, recintant els seus poemes i fent ús de tant en tant de la tenora. La dramatúrgia fou de Jordi Lara. Durant l'acte els assistents se'ls hi va oferir coca i xocolata, i van poder degustar cava amb la copa de l'aplec com a obsequi. També es va sortejar un penjoll banyat amb or de la imatge de l'Aplec dissenyat per Pia Vilarrubias.

Els actes de l'Aplec començaran a les 5 de la tarda amb una visita guiada a l'ermita de Sant Pau i el seu entorn a càrrec de l'historiador local Carles Miret, sota el títol "un entorn ple d'histories i sentiments". Al mateix indret, pero a les 6 de la tarda, primera ballada de sardanes amb la Cobla Maricel amb peces de compositors nascuts o que viuen a Ribes, de 7 tirades. Mentrestan a la zona del pic-nic, servei de bar amb beguda i entrepants de productes 100% locals.

I a les 10 de la nit, a la plaça Marcer, ballada de sardanes amb les cobles Marinada i Jovenívola de Sabadell, de 7 tirades també.

Noves butaques per a la Sala de teatre i cinema Bell-Lloc

16/11/2019