650 € en el primer dels actes de l'entitat per a La Marató 2019

05/12/2019

El passat dissabte 30 de desembre per la tarda, i er 3er any consecutiu, el grup Xiroi - esplai de teatre va oferir al públic unes representacions nadalenques per a recollir fons per a La Marató de TV3. Així doncs, els 3 grups que conformen aquesta secció, les Xiroietes, els Xirois i el Junior Bell-Lloc van portar a escena "Un Nadal Com Cal" i "Nit de Reis" escrita per Claudia Soler i El Conte de Nadal, adaptació de Joan Rosquellas de l'obra de Charles Dickens.
Finalment 651 € són els donatius que el públic assistent va dipositar al accedir a la sala a veure els 3 representacions.

Caldrà ara, doncs, sumar-hi la recaptació mitjançant els donatius del públic que s'aplegarà per una banda dissabte 14 a l'església de St. Joan de Sitges i el diumenge 15 a l'església parroquial de St. Pere del nostre municipi per gaudir del magnífic Concert de Nadal que el grup Levare amb la Coral i el Cor Xic ens ofereixen cada any dins del calendari de les festes nadalenques.

Noves butaques per a la Sala de teatre i cinema Bell-Lloc

16/11/2019