Emoció, dignitat i record en els Darrers Dies de la Catalunya Republicana

03/02/2020

Per la celebració del 70é aniversari de la mort d'Antoni Rovira i Virgili, la companyia TERRA TEATRE va portar al teatre del Centre Parroquial el passat 2 de febrer l'espectacle que ja ha fet més d'un centenar d'actuacions arreu d'Europa: ELS DARRERS DIES DE LA CATALUNYA REPUBLICANA.
Basat en el dietari de d'Rovira i Virgili, aquest espectacle amb música en directe reclama justícia per tots els exiliats i exiliades que l'any 1939 van haver de fugir de Catalunya. EMOCIÓ, DIGNITAT i RECORD per tots el represaliats del final de la guerra civil en que el públic es va emoncionar i molts vem poguer reviure els fets ocorreguts al posar-nos a la pell del protagonista.

Noves butaques per a la Sala de teatre i cinema Bell-Lloc

16/11/2019