Els Inicis

​

La Coral Levare va néixer el 2012 de la mà de Meritxell Tarragó, que n'és la directora, a les dependències parroquials de l'església de Sant Joan de Sitges on iniciaren els assajos.

El setembre de l'any 2016, la coral es divideix en dos subgrups, el de Sitges i el de Ribes. Aquest últim passa a formar part d'una nova secció de l'entitat on faran els primers assajos a la sala Xiroi.

A finals de 2017 es deixen les dependències de l'esgésia de St. Joan i es concentren tots els assajos a Ribes. Any en el qual s'inicia un nou projecte, la Coral Xic Levare.

La Coral Levare

​

Està formada per un grup de cantaires amateur amb l'afany d'apendre i aprofundir en la música a través del Cant Coral, treballant un repartori que preten abraçar tots els estils musicals: clàssic, tradicional, modern i contemporani.

El Concert de Nadal que es fa cada any a l'església parroquial de Sant Pere de Ribes i el Concert d'Estiu com a clausura de la temporada a la Sala de teatre i cinema de l'entitat són les activitats més importants del curs. També participa en les misses d'ofici de les festes majors de Sant Pau al gener i de Sant Pere al juny i en esdeveniments musicals d'altres poblacions.

IMG_0559_edited.jpg
Logo Levare transparent.png