Els Inicis

La Coral Levare va néixer el 2012 de la mà de Meritxell Tarragó, que n'és la directora, a les dependències parroquials de l'església de Sant Joan de Sitges on iniciaren els assajos.

El setembre de l'any 2016, la coral es divideix en dos subgrups, el de Sitges i el de Ribes. Aquest últim passa a formar part d'una nova secció de l'entitat on faran els primers assajos a la sala Xiroi.

A finals de 2017 es deixen les dependències de l'esgésia de St. Joan i es concentren tots els assajos a Ribes. Any en el qual s'inicia un nou projecte, la Coral Xic Levare.

La Coral Levare

Està formada per un grup de cantaires amateur amb l'afany d'apendre i aprofundir en la música a través del Cant Coral, treballant un repartori que preten abraçar tots els estils musicals: clàssic, tradicional, modern i contemporani.

El Concert de Nadal que es fa cada any a l'església parroquial de Sant Pere de Ribes i el Concert d'Estiu com a clausura de la temporada a la Sala de teatre i cinema de l'entitat són les activitats més importants del curs. També participa en les misses d'ofici de les festes majors de Sant Pau al gener i de Sant Pere al juny i en esdeveniments musicals d'altres poblacions.

Cor Xic Levare

El setembre de 2017 la secció de coral arrenca un nou projecte sota la direcció també de Meritxell Tarragó, una coral infantil amb edats compreses entre els 8 i els 15 anys amb els mateixos objectius que la coral Levare mixta, apendre i aprofundir en la música amb el cant, la interpretació i el joc treballant un repartori que preten abraçar tots els estils musicals. En definitiva, un projecte que sigui divertit per a elles i ells i interactui correctament amb aquestes edats.