Els Pastorets de Ribes, un any més i per molts més

36 anys sense interrupció. Des del Nadal de 1982, sota la direcció de Francesc Coll, es tornaren a representar Els Pastorets al Centre Parroquial. Pero des de la seva creació, l'any 1924, de representacions se n'han fet durant moltes altres dècades del segle passat.

Enguany Els Pastorets de Ribes continuen amb molta força. Any rere any la renovació de l'escenografia i la il·luminació fan que aquesta representació tan entranyable guanyi en qualitat. Són també una constant la renovació del text de la obra de la mà d'en Joan Rosquelles, el qual n'és també el director.

S'ha tancat doncs una darrera edició, havent ja entrat al nou any i passat reis. Amb una nombrosa participació d'actors i técnics. Grans i petits dels diferents grups de teatre de l'entitat. És sens dubte, l'activitat de més gran envergadura que el Centre Parroquial du a terme. Un pròleg i 14 quadres repartits en 3 actes i la participació de més de 80 persones en són la proba de la complexitat d'aquesta obra amb mutacions i canvis de corats constants.

Les representacions de Els Pastorets a Catalunya formen part del fet diferencial del nostre país, amb amb un gran teixit d'associacions i patronats que vetllen perque any rere any en poguem tots gaudir. I quin d'aquells personatges de les telenoveles, pel·lícules i/o obres de teatre del nostre país no van tenir el primer contacte amb un escenari en una d'aquestes representacions nadalenques?

Cor de dimoniets a l'Infern