Més de 20 anys a Montserrat

Ja en són més de 20 anys des de que un petit grupet de gent de l'entitat van fer el recorregut per primera vegada i que no ha variat des dels seus inicis. Des de la Beguda Alta s'inicia la caminada fins a Esparreguera on es fa una parada, havent fet ja una de previa per esmorzar. Encavat, se segueix caminant fins a Collbató on es fa la pausa per dinar per després, enfilar muntanya amunt per la ruta del llençol, camí dels capellans, ermita de sant Miquel fins a arribar al Monestir.

És una excursió en que els participants tenen l'autocar a disposició en cada una de les parades que es fan perque grans i petits puguin participar en aquesta activitat familiar.

Ni la pluja, ni la boira, ni el vent que alguns cops han fet acte de presència han impedit que any rere any hagim pogut arribar fins al punt final. I aquest any no ha estat una excepció, que malgrat la previsió d'un temps inestable que s'anava anunciant durant la setmana, finalment la pluja pràcticament no ha fet acte de presència.

La Santa Espina