Gran concert de les 3 corals de l'entitat

Diumenge 15 de juliol la secció de Coral de l'entitat va tancar la temporada amb l'habitual Concert d'Estiu. La gran novetat d'aquesta 3era edició ha estat el nou Cor Xic Levare, un grup de nenes i nens d'edats entre 8 i 12 anys, que van començar els assajos a l'inici d'aquesta darrera temporada, l'octubre de 2017, tot fent la seva primera aparició al Concert de Nadal que cada any se celebra a l'església parroquial de Sant Pere. En aquesta ocasió, Xic Levare no només va obrir el concert, sinó que també va interpretar una sèrie de petits gags teatrals, que van servir per presentar i enllaçar les diferents peces musicals a càrrec de les dues formacions d'adults, la coral mixta Levare i el cor femení Talcomsona, sota la direcció de Meritxell Tarragó i Caterina Del Cerro. L'espectacle va comptar amb l'acompanyament d'Hector Valls al piano i de Víctor Laguna a la bateria. El repertori, molt variat, va incloure pop, jazz, música clàssica i tradicional. Finalment, les tres corals van interpretar plegades "The Circle of Life", el tema més popular de la banda sonora de la pel·lícula "El Rei Lleó".

#gente #relacioneshumanas

plaça Marcer, 7