Un espectacle musical familiar
- Lírica Ribes

- Apr 13
- 1 min de lectura
La Terra s’ha quedat sense oxigen en un món completament dependent de la tecnologia. L’únic recurs que la manté habitable és una màquina que millora la qualitat de l’aire a partir d’una música precisa i exacta. Per sort o per desgràcia, només els robots poden reproduir-la amb prou precisió. Pot ser que hi hagi alguna altra opció per la supervivència més enllà de la música sense músics? O l’ésser humà està condemnat a dependre de les màquines?
Aquesta va ser la proposta musical familiar que ens va portar la Camerata XXI de Reus el passat diumenge 12 d'abril a la Sala de teatre i Cinema Bell-Lloc tan per grans com per petits.
Una composició de Jordi Cornudella i direcció escènica d'Iban Beltran. On es projectaven uns recursos audiovisuals de Francesc Isern, Elisa Romero i Enric Blanc. Interpretat en la part teatral per les actrius Alba Aluja i Gerogina Llauradó, acompanyats en la part musical per Ariadna Torner i Albert Carbonell, violins; Natália Gomes, viola; Jaume Fraga, violoncel; Xavi Castillo, contrabaix; Estela Córcoles, flauta travessera; Teresa Nogueron, clarinet; Dani Gálvez, fagot; Paco Vidagany, percussió. Amb coerografia i moviments de Irene Benavent, i el disseny de la il·luminació per part de Cales Pitarch. El disseny de vestuari és de Núria Subietas.







Comentaris