Un gran Vespreig per donar la benvinguda a l'estiu
- Centre Parroquial

- 2 days ago
- 1 min de lectura
El Pati es va omplir de banderoles, llumetes, música i ballaruques per donar la benvinguda a aquest esperat estiuet, aquest dissabte 20 de juny, en que s'estrenava una nova manera de viure l’arribada d’estiu: música, bon ambient i ganes de passar-ho bé!
L'accés era gratuït i per començar es va poder disfrutar d'un concert en directe del grup ribetà Montserrat&Meritxell.
Per acabar per la nit amb DJ COSCO del Uniq Sitges.
Al servei de barra si van trobar Mojitos i productes dels nostre col·laboradors a preus populars.
Vista la bona acollida, esperem l’any que ve tornar a oferir un vespre igual.







Comentaris