14 de setembre de 2016, Ribes ja torna a tenir Cinema!

El blau de la façana, color corporatiu del Centre Parroquial, donava la benvinguda als socis i convidats a l'acte d'nauguració del Cinema Ribes, on els assistens podien accedir a través d'una catifa vermella com en les grans ocasions. L'acte fou presentat per Meritxell Tarragó, directora de la Coral Levare.

Els parlaments van anar a càrrec d'en David Cuesta, president del Cine Club i d'en Lluís Milà, president del Centre Parroquial. Es van mostrar el Tràilers de la propera programació i de les retransmissions d'òpera. Durant l'acte també es va poder veure per primer cop el nou videoclip d'Esteve Molero. Finalment es va projectar una pel·lícula de Buster Keaton, "El maquinista de la General" .