El Bell-Lloc Circus arriba a Ribes

Actualizado: 13 feb

Un any més el Centre Parroquial ha organitzat una carrossa carnavalera per participar per una banda a la rúa infantil dels 3 esplais de Ribes i per l'altre, sota la temàtica del Circ, a la rúa de Ribes de dissabte a la nit. Una 60ena de membres van compondre la comitiva on hi podíem trobar des de feres, domadors, mims, passant per mestres de ceremonia i pallassos, entre d'altres.

Ja fa uns anys cap aquí que el Centre Parroquial forma part de la COC, la comissió que actualment organitza el Carnaval ribetà conjuntament amb l'entitat GER -que durant anys sempre havia estat l'organitzador dels principals actes de Carnaval a Ribes-, els Xulius i Fem Ribes, amb la col·laboració de l'Ajuntament del municipi.

Cercavila infantil